Bad Flash: Ze studentského klubu pivní modlou

Značka Bad Flash patří v pražském pivním prostředí mezi nejznámější a nejzavedenější značky. Koncept pivovaru, barů a prodejen piva stál u zrodu české alternativní pivařské scény, která se značně podílela na tom, jak dnes Češi na konzumaci národního nápoje nahlížejí.

Za značkou Bad Flash stojí Jan Charvát, který se na české scéně pohybuje už od devadesátých let. Kariéru začal u vína, na konci devadesátých let ho však zlákalo především pivo. V roce 1997 otevřel první z řady hospod s názvem Brouk, na začátku milénia se pak podílel na vybudování pověsti dnes již legendárního vysokoškolského klubu Na Blanici.

Od něj už by kousek k pivnímu baru Zlý časy, který Charvát provozuje již několik let. Podnik se zaměřil také na piva ze zahraničí, a to v době, kdy byla česká pivní komunita spíše konzervativní a možnost ochutnávat speciály s Německa nebo Nizozemska byl problém.

Koncept Bad Flashe pak ke zlým časům odkazuje, stejně tak jako k dalšímu pražskému podniku, kterým je Kulový blesk. Právě s jeho majitelem se Charvát spojil, aby vytvořili vlastní minipivovar a nový koncept pivního baru, inspirovaného právě v zahraničí.

Také proto první Bar Flash otevřel v pražské Krymské ulici, která je centrem alternativního života. Můžete v něm ochutnat dvanáct čepovaných a více než 300 lahvových piv. Jeho sourozenec vznikl v Karlíně, kde najdete stejně širokou nabídku. Co nejširší nabídky se nebojí ani stejnojmenný pivovar, který vaří základní řadu sedmi piv a tři sezónní moky. Ochutnat ho můžete i mimo bary Bad Flash, najdete ho totiž ve více než třiceti podnicích po celé České republice.